Jul 26, 2010

Bertungkus-lumus bermain dengan biri-biri

Sesuai dengan tajok miss cherry kali ini.. Post nye mestilah pasal biri-biri.. Last saturday, miss cherry balik kampong.. Pastu takde sape lak kat umah tokwan.. Miss cherry tanya tokwan, sumer owg g mane.. Tokwan cakap, kat kandang biri-biri.. So jom.. Check it out!

Setiba nye di kandang biri-biri.. Kenapa laa tak de sape pon.. Tapi tak pe laa.. Miss cherry ngn adek miss cherry bermain kejor yop kejor dengan biri-biri tu.. Seb baek biri-biri takot ngn pompuan.. Ngeeee (>,<)


Huhu.. Ni tak berani lagi.. Nak tengok yang lebih berani?
Hehe.. Terangkat punyerrr miss cherry bagi tengok..
Sat naaaa..


Huwaaaa.. Berani giler miss cherry pegang biri-biri..
Boleh jadi petani moden ni..;))



Ni adek miss cherry.. Gapo laa yang die buat tu..
Nak wat rock kapak aka yeah2..
Tapi jadi cam mariam lak...;p


Berani giler si kecik ni pegang biri-biri..
Memang miss cherry tabek spring angkat turun r kat nabila ni..

4 comments:

HiGHNeSS FiQ said...

uit, mana dapat biri-biri nih??
best gila bleh men pegang2 lg..hehe..

btw, xsgka hg tringat lg psal cerita mariam tuh..hehe..lama dh kot crita tu..

m!ss cherry said...

hurm biri-biri ni kt umah tok aku..eh kalo hg nk try, blh la join aku blk kampong..best mmg best tp kasar gilaaa bulu dia..

haha..ingtkn owg xtaw apa yg aku sebot pasal mariam..
xsangka lak hg pon taw gak cita tu..
btol kn mcm mariam?? hehe..;p

HiGHNeSS FiQ said...

owh, bulu biri2 kasaq ka?? umah tok hg ktna??haha.. nmpak cm mariam gak..
mesti r tgk, best kot crita tu..
kt tv1 ka tv2..zmn skolah rndah kalo xsilap..hehe..

m!ss cherry said...

erm kampong sy kt sg bakap..
dekat gak kot ngn umah sarah maktar..
hurm btol2..zaman skola rendah dulu..

 

It's my l!fe (,")(",). Design By: SkinCorner